اسلایدر

نظر

♬♨شكلات داغ♨♬

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ♬♨شكلات داغ♨♬ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 خواهش ميييييييييييي كنم نظر بديد. با تبادل لينك هم خيلي موافقم

     لطفا بدون نظر بيرون نريد. تو نظر سنجي شركت كنيد.      هر كسي هم خواست كپي كنه منبع رو بنويسه  تو همه ی صفحه های وبلاگ برید ممنون



نظرات شما عزیزان:

natalie
ساعت18:44---15 مهر 1392
خیلی وبلاگ خوب و قشنگی داری
من لینکت کردم اگه دوست داشتی لینکم کن


شکلات تلخ
ساعت14:39---17 بهمن 1391
راسی یادم رف بگم اگه خواسی منوبااسم شکلات تلخ لینک کن,خودتم ک اومدی وبم بگوچی لینکت کنم.اسمم داوده

شکلات تلخ
ساعت14:37---17 بهمن 1391
راسی یادم رف بگم اگه خواسی منوبااسم شکلات تلخ لینک کن,خودتم ک اومدی وبم بگوچی لینکت کنم.اسمم داوده

تنهای شیطون
ساعت14:29---17 بهمن 1391


ریحانه
ساعت14:17---5 دی 1391
مرررررسی ازپیشنهادتت حتتتتتتتتمااصلاحش میکنم!
من عااااااااااااااشق انتقادوپیشنهادم!بخدا!همیییییییی ییییشه بهم انتقادوپیشنهادکن!مرررررررررررس


مـــریــم
ساعت15:13---4 دی 1391
سیلامــی دوبــاره
عضویدمــت
نــام کــاربــری:candy@love-ss501
رمــز عبــور:nazanin
منتظــر داستـان قشنگت میباشــم


مــــریـم
ساعت14:21---4 دی 1391
سیــلام دوستم
بــرا نویسنــدگــی اگـه زحمتــی نیست
یــه نــام کــاربــری و رمــز عبـور تـو نظرات خصـوصــی بهــم بــده
راستــی لینکیندمت!
منتظرم
بــــــــــــآی♥


ووروجک روزگار
ساعت20:45---3 دی 1391
سلام من ووروجک روزگار(دوست خانوم بلا هستم) منو لینک میکنی عشقم.منم لینکت میکنما!خبر بده باشششه.
پاسخ:لينكت كردم


نارین
ساعت17:48---3 دی 1391
سلام نازنین.می خواستم بگم لینکت کردم.بای
پاسخ:ممنون گلی


.:.:.* خانوم بلا *:.:.
ساعت12:40---30 آذر 1391
تو دلداری چو من دیوانه داری/تو مجنونی چو من بی خونه داری/ شب یلدا مرا دعوت کن ای دوست / اگه تویخچالت هندونه داری.......پاسخ:ممنون گلم

یگانه
ساعت15:13---26 آذر 1391
گفتی با تبادل لینک موافقی من لینکت کردم لینکم کردی و وقتی آپ کردی خبرم کن گلمپاسخ:باشه

آنی
ساعت19:21---22 آذر 1391
آیکونهایی که میخواستی آماده شدن.امیدوارم خوشت بیاد.

آنیتا
ساعت18:40---12 آذر 1391
برای گذاشتن لینک دانلود فیلمی،اول باید آدرس لینکشو داشته باشیم،اگه آدرس دانلودشو داریم که هیچ،وگرنه اول باید اونو آپلود کنیم(مثلا در آپلود کن)و لینکی رو که به ما میده،توی پستی میخوایم بذاریم و تمام....

ریحانه
ساعت13:27---9 آذر 1391
حتتتتتتتتما!
چراکه نه!
امیدوارم همیییییییییشه به هم سر بزنیم و دوستای مجازی خوبی باشیم!


انیتا
ساعت13:50---2 آذر 1391
باید بذاری تو قسمت:کدهای تبلیغتی ادامه مطلب....ممنون که میذاریش تو وبت.


انجمن آسمونـــــــــــــــیها



انیتا
ساعت13:48---2 آذر 1391
ممنون که عضو شدی....راستش باید کدشو بذاری تو قسمت تبلیغات.... کدشو جدا گونه برات میفرستم...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 1 آذر 1398برچسب:,

] [ 4:22 بعد از ظهر ] [ نازنين ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه