اسلایدر

♬♨شكلات داغ♨♬

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ♬♨شكلات داغ♨♬ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

به مامان گفتم تولّدت چی دوست داری برات بگیریم ؟
گفت سلامتی شما برام بهترین هدیه‌ی تولّده . ماکروفر :|
فک و فامیله داریم ؟
 

 

.............داداشم ( ۴ ساله ) شبا تا ۳ و ۴ بیداره باید من هم بیدار بمونم باهاش بازی کنم ، دهنم صاف میشه تا بخوابه ساعت ۷ صبح جفت پا میاد توو شکمم پاشو صبح شده وقت خواب نیست وقت بازیه :|
فک و فامیله داریم ؟
.
.
..               تلویزیون داشت می گفت : کودک لطیف است با آن به درستی برخورد کنید !
در راستای مسخره بازی به مامانم میگم : ماماااااان من لطیفماااااا
مامانم : عزیزم تودیگه از لطافت دراومدی کثاااااافط شدی :lol:
فک و فامیله داریم ؟
.
.
.
         دو تا پسربچه ۴ و ۹ ساله تو فامیلمون داشتن دعوا میکردن ، یعنی داداش بزرگه داشت کوچکه رو کتک میزد ؛ من رفتم پا در میونی کردم و کوچیکه رو نجات دادم بعدش همون کوچولوه بهم فوش میده میگه : به تو چه داداشمه ؟ صلاحمو میدونه داره تربیتم میکنه !
فک و فامیله داریم ؟
.
.
.
        


نظرات شما عزیزان:

ساعت13:00---21 آذر 1391
براي ما كه از اين چيزي پيش نيومده
پاسخ:براي شوخيه ديييگه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 18 آذر 1391برچسب:,

] [ 2:19 بعد از ظهر ] [ نازنين ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه